Followers

Friday, May 18, 2012

JAMU SUSUK KEKAL DARA~ KETAT GILER





SUSUK “ KEKAL DARA ”

khasiat - khasiatnya:
Merapatkan faraj serta merta dan berpasir
Mengumpul keputihan dan membersihkan faraj
sempit dan rapat lebih kurang 3 hari.

p/s : masukkan 1 biji sahaja kedalam faraj tolak dengan jari sejauh mungkin. Di gunakan ½ jam sebelom bersetubuh.

RM36.00SEPEKET tidak termasuk postage

- sesuai untuk ibu yang menyusukan anak.
- sesuai untuk wanita yang sibuk dengan tugasan harian tapi menjaga kualiti hubungan kelamin bersama suami


**susuk ini amat mujarab utk rawatan dalaman. Ianya berfungsi hanya sebagai gam merapatkan utk best kualiti hubungan kelamin. Menyerap mengeluarkan keputihan dan lendir dan kuantiti yang banyak. harap maklom**

PRODUK INI BOLEH DIGUNAKAN UNTUK IBU - IBU MENGANDUNG 4 BULAN KEATAS

DIGALAKKAN MEMBUAT PEMBERSIHAN INI UNTUK MEMUDAHKAN MENGANDUNG UNTUK WANITA - WANITA YANG SUKAR HAMIL.
KEPUTIHAN DAN LENDIR - TELAH BERJAYA BERJAYA DIKELUARKAN SELEPAS 3 HARI PENGGUNAAN


Testimoni Pengguna
Saya beli 2 produk susuk kekal dara dan masker vagina. Saya pon mnggunakan produk susuk kekal dara seperti yang dicadangkan. Aduh memang sempit gila. tapi apa yang saya alami putih2 keluar dari tut tut saya. Lendir2 seperti hingus pon keluar.setelah sminggu guna biji yg kak hanni kata akan keluar dgn sendiri..tak keluar2..saya dah panik.. sy teringat kak hanni kata kena bantu biji tu keluar sbb kak hanni kata dia mcm tsembul sikit..saya plak jenis takut nk korek2 ni..jd sy pn terus pergi ke klinik pakar wanita.sy ceritakn ttg herba kekal dara dan doktor pn buat cek up gunakan alat khas..tp doktor kata tiada apa2 yg pelik dan tiada benda asing. Saya terus melakukan pep smear.

Doctor cakap bagus. Dalam vagina saya bersih. Rahim saya kecut. doktar Nampak perubahan yg ada pd sy. faraj jd merapat, jerawat d muka jd kering.. dan tiada efek pd susu bdn.. doktor kata, dia tatau ramuan apa yg susuk dara gunakan..tp herba dia mujarab..saya kira beruntung doktor cakap saya jumpa ubat traditisional ni kira nya bagus dan asli.

Doktor cakap lagi jarang ada jamu atau ubatan tradisional yang betol2 ikhlas pembuatan nya seperti produk susuk dara ini. Kebanyakkan herba traditional banyak campuran tidak mujarab kerana mengejar keuntungan semata-mata. Saya nak bagi tahu lagi. Saya salu membelanjakan sebhagian duit utk beli panty liner.

Sekarang dah sebulan saya pakai pad waktu datang bulan sahaja. Sebab tut tut saya rasa kering. Saya tak pakai pantyliner herba dah…. Jimat. Pakai masker je. G opis pon saya bawak. G shopping pon saya bawak..g mana2 pon saya bawak taw…

HARGA RM36.00

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...