Followers

Monday, May 28, 2012

PRODUK HARMONY~ UNTUK SUAMI ISTERI




Produk Wanita

.

GRIPTITE



HARGA RM44.00

Griptite dirumus secara tradisional untuk merawat masalah sakit puan dan mengatasi masalah penurunan nafsu seksual wanita.

Cara makan : 2 tablet pagi dan 2 tablet malam selepas makan.



V-SWEET



HARGA RM29.00

V-Sweet dirumus secara saintifik untuk mengembalikan keperawananan wanita selain melambatkan proses menopause. Ia juga membantu mengetatkan dan menguatkan otot-otot faraj agar kadar cengkaman dapat dirasai ketika bersama suami. V-Sweet boleh juga digunakan sebagai bahan pelincir untuk wanita yang sudah menopause atau mengalami masalah faraj kering.

Cara Penggunaan : Bersihkan bahagian alat sulit dan lap kering. Sembur V-Sweet sebanyak tiga kali pada bahagian dalam bibir dan lubang faraj setiap kali sebelum hubungan seks dan nikmatilah berahi rangsangannya bersama suami. Juga jadikan penggunaan V-Sweet sebagai amalan setiap kali selepas mandi dan buang air kecil.



FEMININE DOUCHE



HARGA RM22.00

Feminine Douche merupakan cecair herba kebersihan alat sulit wanita yang menyegarkan dengan keharuman semulajadi yang diformulasi secara eksklusif untuk kebersihan, kesegaran dan keyakinan wanita. Tanpa sabun, ianya lembut dan memelihara pH bahagian sulit.

Cara Penggunaan : Tuang cecair Femina Douche pada tapak tangan dan cuci pada alat sulit wanita sehingga berbuih. Bilas sehingga bersih.



VAGINA TIGHTENING GEL


HARGA RM39.00

Digunakan untuk mengembalikan keanjalan kepada otot vagina akibat kelonggaran otot vagina selepas melalui proses bersalin, peningkatan usia atau lemah otot pelvik. Ia mampu untuk mencegah penuaan dari dalam, membuat anda rasa remaja dan meningkatkan keinginan untuk melakukan hubungan seksual bersama pasangan anda.

Penggunaan : Digunakan pada bahagian sulit wanita.



INTIMAC CHOC



HARGA RM30.00

.

Masalah keintiman dalam rumahtangga menjadi salah satu masalah utama dalam hubungan suami isteri.

Cara Makan :

  • Makan 1 jam sebelum hubungan asmara. Suami dan isteri makan satu biji seorang.
  • Ambil sekali sahaja setiap satu minggu. Berhenti pengambilan semasa isteri datang haid.
  • Rasai dan nikmatilah sendiri rahsia sebenar di sebalik INTIMAC CHOC dalam konteks keharmonian rumahtangga, mengeratkan hubungan kekeluargaan dan menghangatkan kemesraan anda. Dijamin anda berpuashati!!!!!!

*******************************************************

.

Produk Lelaki

.

PHOS-X



HARGA RM44.00

Phos-X dirumus secara tradisional untuk meningkatkan keperkasaan lelaki dan mengatasi masalah penurunan nafsu seksual lelaki.

Cara Makan : 2 tablet pagi dan 2 tablet malam selepas makan.



RODOX


HARGA RM29.00


Rodox adalah persediaan tradisional yang mujarab untuk merawat, menyegar dan memberi penjagaan sempurna kepada alat kelamin lelaki secara luaran. Adunan ramuan herba khusus untuk merawat urat-urat zakar yang tersimpul supaya lurus semula agar darah mengalir sempurna pada kawasan zakar.




MASCULEAN WASH



HARGA RM22.00


Masculean Wash merupakan cecair herba kebersihan alat sulit lelaki yang menyegarkan dengan keharuman semulajadi yang diformulasi secara eksklusif untuk menjaga kebersihan, kesegaran dan keyakinan lelaki. Tanpa sabun, ianya lembut dan memlihara pH bahagian sulit.

Cara Penggunaan :

  • Tuang cecair Masculean Wash pada tapak tangan dan cuci pada alat sulit lelaki sehingga berbuih. Bilas sehingga bersih.
  • Amalkan penggunaan Masculean Wash setiap kali mandi dan selepas membuang air.

******************************************************


KOS POS RM6.00 RM10.00 S/S

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...