Followers

Sunday, July 1, 2012

GLUTATHIONE COLLAGEN SOAP





WHITENING BLEACHING SOAP -- SUPER POPULAR




RUMUSAN EKSLUSIF

KAMI INGIN BERKONGSI RAHSIA KANDUNGAN



SO JANGAN DENGKI2 ERH :P

RAMUAN KEDUA YANG MENJADIKKAN SABUN



GLUTATHIONE COLLAGEN TERLALU BERMUTU


TINGGI ♥


♥ DAPATKAN
SEKARANG!!

♥ ANDA PASTI TERUJA!!


♥ SUPER WANGI!!

FORMULA BARU!!KESAN MENAKJUBKAN!!
Gabungan KOLAGEN & GLUTATHIONE+ ALOE VERA
!!


Isi Kandungan : atelocollagen,glutathione,kojic,grapeseed

BFAD (Bureu of Food and Drugs)
BIRO DADAH DAN UBAT ANTARABANGSA
RDII-MM-CT-0492

KELULUSAN ANTARABANGSA HANYA UNTUK SABUN TERBABIT!!!


SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA..
UNTUK KEGUNAAN BADAN / MUKA
HILANGKAN SEGALA YANG KUSAM JUGA MASALAH YANG MEMBELENGGU..
CUBA LAH!!! saiz besar, boleh bertahan 1 bulan ke 2 bulan..juga tidak mustahil boleh bertahan 3 bulan..


KULIT LEBIH GEBU,ANJAL,CANTIK DAN CERAH DGN SEKALI CUCIAN!!!!

Bahan Kandungan dalam sabun ini :

GLUTATHIONE
Membantu/menolong memudar dan menghilangkan masalah kulit seperti pigmentations, jerawat dan parut jerawat, age spots dan freckles.

COLLAGEN
Membantu memberi kelembapan pada kulit wajah anda selesai dicuci dengan sabun ini & dapat menganjalkan kulit anda supaya kelihatan lebih kencang + putih.

ARBUTIN
Arbutin dikenali sebagai bahan yang paling bgs dan efektif dalam pencerahan kulit muka. Arbutin menolong memperbaiki dan menjaga kulit yang rusak akibat daripada free radicals dan juga menolong menghalang pengeluaran melanin yang sangat banyak. Arbutin bgs digunakan karena tidak mengandungi bahan toksik, hidroquinon atau smua bahan berbahaya. Tiga fungsi penting arbutin ialah : Whitening effects, anti- age effect and UVB/ UVC filter

KOJIC ACID
kojic acid lebih efektif daripada whitening agen yang lain seperti hidroquinon yang berbahaya. Kojic acid lebih bgs dan tidak mendatangkan efek yg berbahaya seperti hidroquinon tu. Ia adalah natural ekstrak yang mencerahkan cela2 dan parut.

Grapeseed extract
Seperti yang kita tahu anggur adalah buah yang memiliki KANDUNGAN ANTI OKSIDAN TINGGI Yang bermanfaat untuk :*Anti radikal ,berfungsi untuk mendetoksfikasi racun.

Penggunaan yang berterusan akan membuatkan kulit lebih cerah, muda, glowing dan kulit putih bersih tanpa ada masalah kulit dari sehari ke hari. Formula unik ini akan membuatkan kulit kelihatan lebih cepat cerah, jerawat, parut dan cela2 dimuka dapat dihilangkan.

Untuk semua jenis kulit.
BFAD approved.
Dermatologist test.
Betul2 berkesan untuk kesan pencerahan seluruh badan.
Boleh digunakan badan/muka.
Cukup cuci muka menggunakan whitening gluta kojic soap untuk 2 kali sehari. Senantiasa gunakan sunblock untuk kesan yang cepat untuk lindung kulit dari matahari.

Kelebihan:

MENGHILANGKAN JERAWAT/PARUT/PIGMENTASI/STRETCHMARKS DAN CELA
MENGURANGKAN KEDUT
MENCERAHKAN KULIT YG KUSAM/GELAP
MENYAMARATAKAN TONA KULIT

TUNGGU APA LAGI????

SMS


pn.zana (klang)

hai.. i dah try sabun ni dr mgu lepas..i xda masalah kulit muka sgt cuma kasar jer.. best sgt bila pakai kulit rasa gebu... bintik2 kasar mula hilang especially sekitar hidung dan dagu.. my hubby pun ada tegur kulit muka i nampak cerah.. sukeeenyee.. ^_^ bau dia pun wangiii..

cik lin (Jb)

mula2 nk try takut juga sbb dh byk produk lin cube.. tp jerawat still naik.. especially kalau makan seafood.. xsukee.. tp bile cube tester sabun gluta ni.. alhamdulillah jerawat semakin kecut.. parut juga cepat hilang.. kulit rasa fresh lepas cuci.. heheh

mama mia (k.terengganu)

mama suka sabun ni.. mcm pakai produk peeling jadinya.. kulit jd putih bersih walaupon tiada pengelupasan.. hanya kluar daki2 kulit masa mandi tu.. tq:-)

yana (pulau pinang)

sabun ni memang sgt effective utk hilangkan parut.. dlm masa 3 hari pakai, parut jerawat dah mula lembut, masuk hari ke 5 dia dah tanggal pelan2.. best best.. saya juga pakai di badan terutama di bawah ketiak.. mula2 pakai tu try sebelah jer nk tgk keberkesanan sabun ni.. ternyata lepas 2 minggu bahagian ketiak dah cerah sebelah..heheh.. memang berkesan lah.. berbaloi.. harga pun murah.. 1 bar tahan lama..

mimi (taiping)

sis.. saya ada masalah lebam bawah mata dan kulit kasar dan juga jeragat, setelah guna glutathione selama 3 minggu, jeragat dah semakin pudar, kulit pula muluss terutama bahagian hidung dan dagu.. memang puas ati lah..


ARIZA(PASIR MAS)

Sabun nie memang mujarab baru je guna beberapa hari dah ada perubahan saya ada masalah jerawat bila guna sabun nie jerawat pn kecut lah dan parut kt muka ni pun makin pudar,bintik2 putih kt muka dan hidung pn dh tiada makin licin dh muka.kepada anda diluar sana yg bermasalah muka patut mencubanya...


TESTIMONIAL

haah..pakai kat bdn..best la..x de wangi pon but kulit jadik lembut gile n putih la..dlm 5,6 hr pakai dh rase perubahannye..sy dh pakai 2 ketul...u shud try 1....

TESTIMONIAL

stock akak dah nak habis ni, Insya ALLAH nak restock semula..:) kulit akak lagi halus dari dulu dan memang nampak cerah berbanding dahulu..open pores pun kurang..bila pakai kulit tak berminyak, dan tidak kering...just nice moisturize.. dulu banyak freckles sekarang dah kurang jelas lepas tu paling best white head and blackheads memang tak ada..muaaaahhhhh akak love this product...♥ ♥








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...