Followers

Sunday, July 1, 2012

RADIANT GLOW WHITENING BODY LOTION SPF 60





RADIANT GLOW WHITENING BODY LOTION SPF 60

Cerah hanya dengan 1x pemakaian sahaja, rasai perbezaan dgn sapuan pertama anda pasti tertawan. Mengalami masalah muka lagi cerah dari badan? ini adalah penyelesaian terbaik.

Lotion ini diformulakan dengan gabungan komponen aktif iaitu glutathione, vit C, vit E , vit B3, Arbutin. Lebih menakjubkan menakjubkan lotion ini mempunyai SPF 60 yang mampu melindungi kulit dari sinar UV.

Disarankan untuk semua wanita/lelaki yang mengimpikan kulit cerah berseri. Pemakaian selepas penggunaan White Perfect Gluta Kojic Vit C Soap akan menghasilkan kesan yang berganda.


KEBAIKAN PRODUK INI:
Kesan pencerahan dapat dilihat dalam masa yang singkat kerana kandungan diadun dengan formula terbaik oleh ahli farmasi seperti glutathione, vit e, vit c, vit b3 dan arbutin.
Lindungi kulit dari pencemaran dan matahari.
Melembutkan kulit badan.
Melembabkan kulit.
Membantu masalah kulit kering dan kusam.
Kulit bercahaya.
Mencerahkan kawasan lipatan seperti celah peha, ketiak dll.
Memberi kesan wangian berpanjangan untuk pemakainya.


CARA PENGGUNAAN:
- Untuk kesan yang terbaik, sapu lotion setiap kali selepas mandi ke seluruh badan kecuali muka. Penggunaan White Perfect Gluta Kojic Vit C Soap sebagai sabun mandi mampu memberi kesan berganda.
- Kesan cerah dapat dilihat dgn 1x pemakaian sahaja, kulit akan terasa lembut dan lebih licin dgn 1 sapuan. Untuk kesan cerah kekal pakai 2weeks-1month secara konsisten.


KANDUNGAN AKTIF:
- Glutathione
- Vitamin c
- Vitamin e
- Vitamin B3
- Extras Papaya
- Arbutin



*NOTE:
Hanya untuk kegunaan badan dan luaran.
Boleh digunakan ke seluruh badan atau bahagian tertentu sahaja seperti tangan (bergantung tujuan dan keperluan). Sesuai untuk semua kulit kecuali kulit terlalu sensitive dan alergik.


Harga: RM59.00 (MW) RM63.00 (EM)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...