Followers

Tuesday, July 31, 2012

TABITA SKIN CARE PRODUCT



Ramai yang bertanya PRODUK TABITA yang saya jual ni ORIGINAL/ TIRUAN????So, jawapannya....MEMANG ORIGINAL/ASLI YER... saya hanya jual yang ori & asli semua packaging baru, setiap produk BERHOLOGRAM....
Macam gambar di atas...ALL NEW PACKAGING & BERHOLOGRAM, WARNA PUTIH, TULISAN GOLD..


~Jerawat serta parut hilang...
~tiada lagi jerawat @ bintik-bintik
~kulit cerah & semakin licin
~ parut lama n baru hilang



~ kulit licin, cerah, bersih berseri

Kulit anda juga pasti akan licin, cerah, gebu tanpa jerawat/ jeragat/ parut/ kulit tak sekata..
HANYA DENGAN TABITA SKINCARE..




Produk hangat di Indonesia yang menjadi pilihan beberapa selebriti disana kini hadir di Malaysia!
TABITA Skin Care adalah produk kecantikan yang dapat mengatasi pelbagai masalah
kulit yang anda alami, seperti:
-Memutihkan kulit.
-Menghilangkan jerawat.
-Meratakan lubang bekas jerawat.
-Menyamarkan dan menghilangkan flek-flek di wajah dan pigmentasi/warna kulit tidak rata.
-Menghilangkan bekas jerawat.
-Memberbaiki kulit Kusam.
-Mencerahkan warna kulit.

-Mengecilkan pori-pori.
-Membuat kulit tampak bercahaya.
-Meremajakan kulit.
-Menegangkan kulit, sehingga anda terlihat lebih muda.

ORIGINAL SE
"The Best Product For The Best Person Only"


Rahsia kecantikan para artis Indonesia telah diketahui malah KINI DI MALAYSIA.

Memperkenalkan produk TABITA SKINCARE (Original), khusus untuk perawatan wajah.

Diadun dengan menggunakan bahan-bahan semulajadi seperti Collagen (bukan dari sumber haiwan), Pearl Powder, Japanese Tea, Japanese Papaya,Vitamin C dan Vitamin E.

Tidak menggunakan bahan-bahan yang berbahaya seperti MERCURY dan HYDROQUINONE yang boleh menyebabkan kanser kulit dan kerengsaan jika penggunaan berpanjangan.

Kegunaan produk kecantikan yang mengandungi MERCURY atau HYDROQUINONE biasanya akan menyebabkan wajah menjadi merah dan bertambah merah apabila wajah terkena pancaran sinar matahari. Tetapi, Tabita tidak demikian kerana ia diadun menggunakan bahan-bahan semulajadi secara profesional. Kesemua produk Tabita Skin Care sangat selamat untuk digunakan tanpa kesan sampingan dan sesuai untuk semua jenis kulit.

Wajah anda akan menjadi tampak bersinar, putih semulajadi, tidak berminyak dan menjadi lebih tegang serta lembut seperti kulit bayi.

Tabita: MIRACLE Skin Care berupaya merawat masalah kulit berikut:
- masalah kulit BERJERAWAT
- masalah kulit BERMINYAK serta cenderung BERJERAWAT
- masalah warna kulit TIDAK SEKATA
- masalah kulit BERPORI BESAR
- masalah kulit KUSAM dan TIDAK BERSERI
- masalah JERAGAT (pigmentasi)
- garisan KEDUTAN dan kesan PENUAAN di wajah
- PARUT JERAWAT serta KETIDAKRATAAN kulit wajah
- BLACKHEADS serta WHITEHEADS
- SUNBURN : mengembalikan warna kulit asal lebih pantas dari biasa

Tabita: MIRACLE Skin Care akan menjadikan kulit wajah anda :
- Bersih berseri tanpa noda-noda parut jerawat
- Warna kulit sekata
- Cerah, putih berseri serta bersinar semulajadi walaupun tanpa mekap
- Mengembalikan keanjalan kulit
- Meremajakan kulit
- Menghilangkan kesan-kesan pigmentasi serta jeragat
- Mengatasi masalah jerawat serta menghalangnya muncul kembali

Setiap set Tabita Skin Care (Regular & Exclusive) mengandungi :

1. Facial Soap
2. Smooth Lotion/Toner
3. Day Cream
4. Night Cream
T TABITA - Pa
ckaging Baru Set Exclusive

Pek Exclusive.. Facial Soap, Smooth Lotion (Toner), Day Cream (40g) & Night Cream (40g) + 1 Exclusive bag..
===>> Untuk pemakaian lebih dari 3 bulan.

~DAILY CREAM (EXCLISIVE ) 40g
Cream siang dipakai pada pagi sampai petang untuk melindungi kulit wajah kita dari sinar matahari dan dapat menghilangkan flek hitam dan meremajakan kulit muka. Daily cream berfungsi sebagai sunblock SPF 30 yang dapat menjaga kulit anda dari sengatan matahari yang dapat merosakkan kulit anda dan menanggalkan radikal bebas yang dapat menyebabkan pigmentasi pada kulit (flek-flek dan warna kulit tidak serata) serta warna kulit menjadi kusam.

~NIGHTLY CREAM (EXCLUSIVE ) 40g
Cream malam dipakai pada waktu malam untuk memutihkan kulit muka dan leher. Dapat juga di gunakan untuk menghilangkan kedutan yg ada disekitar muka kita dan mengecilkan lubang pori-pori. Nightly cream mengandungi ekstrak papaya, vitamin A, vitamin C dan vitamin E serta benzoyl. Vitamin A sangat sesuai untuk membantu mengeringkan jerawat pada kulit dan menstabilkan keadaan kulit. Vitamin C dapat mencerahkan kulit dan membuat kulit putih sekata. Vitamin E dapat menghaluskan kulit dan meremajakan kulit. Benzoyl adalah kandungan yang sangat lembut lingkungan dan dapat mengeringkan jerawat sampai ke lapisan kulit terdalam, memperbaiki struktur bahagian dalam kulit, menstabilkan jaringan lemak yang menyebabkan timbulnya jerawat, sehingga jerawat x muncul lagi.

~FACIAL SOAP
Sabun cair untuk membersihkan muka dan leher dari kotoran yang melekat dan dapat menegangkan kulit muka. Facial Soap ini berfungsi untuk membersihkan kulit dari kotoran-kotoran yang terlekat. Mengandungi ekstrak papaya, sehingga anda akan merasa kulit anda lebih cerah dari masa ke semasa. Apabila disimpan di tempat yang bersuhu dingin, facial soap ini akan terdapat banyak selaput, kelihatan seperti potongan atau gumpalan papaya. Hal ini disebabkan oleh sabun yang dibuat dengan bahan semulajadi. Apabila terjadi penggumpalan seperti ini, anda rendamkan sabun ini di gelas yang berisi air panas atau suam beberapa minit,sabun akan kembali cair.

~SMOOTH LOTION

Pembersih dan penyegar kulit muka dan leher dapat mengurangkan jerawat dan kulit kusam,kembali bersih putih dan bersinar. Smooth Lotion berfungsi sebagai pembersih lanjutan bagi kulit anda. Setelah kotoran-kotoran yang terdapat pada permukaan kulit anda dicuci dengan facial soap, smooth lotion membersihkan kotoran-kotoran yang sudah mendap sekian lama di permukaan kulit anda, namun kerana telah mendap sekian lama, kotoran ini menjadi susah untuk tanggal. Dengan menggunakan smooth lotion, kotoran-kotoran tersebut dapat tanggal dgn mudah, sehingga kulit wajah anda akan kelihatan lebih cerah. Selain itu, apabila kulit anda berjerawat, smooth lotion juga membantu mengeringkan jerawat pada kulit anda.


TABITA SKIN CARE PRODUCT ADA 2 SET:

SET REGULAR
KALAU PAKAI IKUT CARA YANG BETUL BOLIH TAHAN SEHINGGA 2~3 BULAN

SET EXCLUSIVE
KALAU PAKAI IKUT CARA YANG BETUL SEPERTI YANG DISYORKAN BOLIH TAHAN SEHINGGA 3~4 BULAN

P/S RAMAI ARTIS MALAYSIA MENGGUNAKAN TABITA SKIN CARE PRODUCT: ANTARANYA
UMMI AIDA AYU RAUDHAH FASHA SANDA LIZA ABDULLAH ERRA FAZIRA DLL
DARI SUMBER YANG BOLEH DIPERCAYAI SITI NURHALIZA PUN TURUT SAMA MEMAKAINYA

UNTUK  ORDER SMS 0199123906

3 comments:

  1. Tabita skin care merupakan produk perawatan kulit yang menggunakan bahan-bahan alami, sehingga merawat wajah anda tanpa ada efek samping. Tabita Skin Care diracik dengan menggunakan bahan-bahan alami seperti kolagen, serbuk mutiara, Japanese Tea, Japanese Papaya, Vitamin C dan Vitamin E.Tabita Skin Care tidak menggunakan bahan-bahan yang berbahaya seperti MERCURY dan HYDROQUINON.
    Sudah banyak yang membuktikan khasiat dari produk Tabita Skin Care ini.
    Produk Tabita Skin Care memberikan paket-paket perawatan kecantikan, diantaranya Paket Exclusive dan Paket Reguler.

    ReplyDelete
  2. Sedikit penjelasan tentang produk perawatan kecantikan kulit dan wajah Tabita Skin Care

    TABITA skin care adalah produk kecantikan yang dapat mengatasi berbagai problem kulit yang anda alami, seperti: Menghilangkan Jerawat Menyamarkan dan menghilangkan flek-flek di wajah Pigmentasi atau warna kulit tidak rata Menghilangkan Noda bekas jerawat Memutihkan Kulit Memberbaiki Kulit Kusam Selain itu, TABITA SKIN CARE juga dapat berfungsi untuk: Mencerahkan warna kulit Meremajakan Kulit Mengencangkan kulit, sehingga anda terlihat lebih muda.

    Tabita skin care merupakan produk kecantikan yang mengandung ekstrak pepaya sebagai bahan dasar utamanya. Sudah sejak lama ekstrak pepaya dikenal masyarakat karena khasiatnya yang dapat mengatasi pigmentasi kulit dan mencerahkan kulit, oleh karena itu produk Tabita skin care sangat cocok untuk segala macam jenis kulit. Tabita skin care juga mengandung berbagai macam vitamin, seperti vitamin A, C dan vitamin E. Masing masing vitamin tersebut memiliki khasiat tersendiri, terutama untuk kulit. Vitamin A dapat membantu mengeringkan jerawat dan mencegah terjadinya jerawat, Vitamin C dapat membuat kulit menjadi segar alami, sedangkan vitamin E dapat menghaluskan kulit.

    Tabita skin care juga tidak mengandung bahan-bahan yang berbahaya bagi kesehatan manusia seperti mercury dan hydroquinone. Zat tersebut biasanya banyak terkandung dalam produk-produk kosmetik atau produk kecantikan. Zat tersebut dapat membuat ketergantunggan bahkan jika digunakan dengan dosis/kadar yang lewat dari toleransi yang ditetapkan, dalam penggunaan yang jangka lama dan secara terus menerus dapat mengakibatkan terjadinya kangker kulit. Berbeda dengan Tabita skin care yang dirancang menggunakan bahan alami yang membuat kulit tampil cantik alami pula.

    Tabita skin care dapat mengatasi berbagai masalah kulit yang biasa terjadi, diantaranya adalah: Jerawat, Flek-flek karena matahari, Pigmentasi atau warna kulit tidak rata, Noda bekas jerawat, Tekstur kulit yang tidak rata karena bekas jerawat, Kulit kusam. Namun hati-hati, produk Tabita Skin Care selalu menupdate kemasannya secara berkala untuk menghindari pemalsuan. Pastikan anda membeli produk Tabita yang asli.

    ReplyDelete
  3. hati hati, saat ini sangat banyak produk tabita skin care palsu. salah satu tanda tanda produk palsu dibawah botol toner terdapat tulisan TBT yang asli tulisannya LS. Nigthly Cream yang asli warnanya Pearl White sedangkan yang palsu Brigth White. Facial soap yang palsu lebih encer (aqueous) yang asli Kental (condensed). Smooth lotion yang asli lebih encer, yang palsu berwarna lebih hitam (pekat).
    untuk mendapatkan produk asli hubung kami disini tabita skin care care yg asli botol facial soap dan tonernya warna putih, yang transparant sudah tidak beredar lagi sejak tahun 2011

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...